Service

Vi tar begreppet service på allvar. För oss handlar det om ett långsiktigt åtagande mellan oss och dig som kund. När du beställt ditt spa ordnar vi med transporter och sätter det på plats. Vi driftsätter systemet och ser till att allting fungerar. Som kund får du utbildning i hur allt ska skötas om och vilka funktioner som finns. Självklart har vi kostnadsfri telefonsupport om du har frågor. Alla nya modeller av våra spabad eller swimspa är uppkopplade mot nätet och kan skötas via en mobilapp. Det möjliggör också att vi kan se driftstatus och få larm om något skulle hända.
Innan garantitiden går ut gör vi en kostnadsfri service och ser till att allt fungerar, eller om något måste bytas ut. Vi tecknar också fortsatta serviceavtal med våra kunder som bland annat kan innefatta regelbunden tillsyn om man har sitt swimspa i sommarstugan och inte själv är på plats året om.
Att vi har en europeisk leverantör underlättar för framtida service. Alla produkter har unika serienummer med spårbarhet genom hela tillverknings- och leveranshistoriken, för smidig och snabb hantering av reservdelar